W dniach 16 i 24 kwietnia 2024 roku odbyły się szkolenia dotyczące wykorzystania narzędzi pomocnych przy planowaniu i prowadzeniu komunikacji za pomocą mediów społecznościowych z wykorzystaniem technik aktywizujących, takich jak aktywny wykład, praktyczne ćwiczenia oraz burza mózgów. Szkolenie poprowadził Pan Michał Basiński, przedstawiciel agencji marketingowej Synergia, autor i współautor ponad 40 strategii marek, miejsc, programów promocji oraz innych dokumentów strategicznych z zakresu marketingu i rozwoju lokalnego. Doświadczony trener i prelegent z zakresu marketingu miejsc i turystyki. W szkoleniu udział wzięli pracownicy instytucji i organizacji oraz osoby zajmujące się komunikacją i promocją w mediach społecznościowych.
![](https://bcdk.pl/wp-content/uploads/2024/04/437561245_1159168111707265_8362683911349407338_n.jpg)
![](https://bcdk.pl/wp-content/uploads/2024/04/437660914_1159168091707267_946199620342909912_n.jpg)
![](https://bcdk.pl/wp-content/uploads/2024/04/437678572_1159168098373933_5469944048682372277_n.jpg)
![](https://bcdk.pl/wp-content/uploads/2024/04/438145811_1159168105040599_8096489833155007892_n.jpg)